TheGuard Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Plutselig i natt slutta iExplorer og virke. Når jeg klikker på ikonet, så starter Explorer, men bare som minimert nede på oppgavelinjen. KLarer ikke på noe måte å maksimere den. La inn Opera...og etter en liten stund, var den også sånn. Dette skjer bare i min konto...ikke i f.eks. Gjestekontoen. Har dere peiling på hva dette kan være? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 Nå har det skjedd igjen....la inn XP på nytt for 2 dager siden, og nå er det MSN som får gjennomgå. Når jeg nå klikker på MSNikonet, kommer det kun nede på oppgavelinjen....og klarer ikke å få opp vinduet. Er det INGEN som har opplevd noe lignende?? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Merkelig Er det INGEN som har opplevd noe lignende?? Ikke jeg i alle fall :!: Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Hva med å kjøre en virusscan av maskinen? Lenke til kommentar
TheGuard Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2005 Done it all... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå