Dumbo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har glemt passordet til min konto her på forumet. Brukernavnet er Dumbo, men jeg får ikke postet med det fordi jeg som sagt har glemt passordet.. Noen som kan si meg hva passordet er? Tenk hvis vi får slike poster her på forumet, er det virkelig gale da?. Dette er søppel ikke sant? Eller skal det under en annen kategori, Tilbakemeldinger, neeh, satser på søppel.. :wink: _________________ sim[ @ EFnet *Kremt* *Host* Stolt: Har svidd en ThunderBird 1,4 GHz.. :wink: [ Denne Melding var redigert av: Dumbo på 2002-06-16 21:05 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 hvorfor får vi ingen kategori for DÅRLIGEvitser? den hadde blitt fort full... Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Helt enig.. Vurderte å poste under Humor, men dette høres da mer ut som søppel? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 nei, å poste en slik drittmelding er en skam ovenfor Søppel :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Dumbo register deg på nytt. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå