Simen1 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 PSdata er tydelig på skjarmoffensiven for tida. Både ukentlige loddtrekninger/premier og nå sjarmoffansiv ovenfor organisasjoner, grupper, lag osv. Jaja.. De har når sjarmert meg lenge før disse tiltakene så for min del er det unødvendig mye skjarme. Forresten: Jeg synes det er svært bra at PSdata velger en slik måte å gjøre seg bemerket på fremfor å pøse på med plagsom reklame på nettet, i postkasser, aviser, blader, TV, radio osv. (slik f.eks dell er svært plagsomme med) Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Et flott tiltak ? Hvor og når kan man søke ? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Enden: PS: De får dekket 28% av den faktiske kostnaden gjennom skattereduksjon. Dette ved at de overfører utgitt matriell til posten for reklame og det vareforbruket de har ved dette blir dermed fradragsberretiget. Edit satsen 38,7 er for personlige næringsdrivende 28 % er for AS Endret 28. januar 2005 av Osse Lenke til kommentar
rlz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Utrolig fint tiltak av PS Data. Nå blir det kanskje litt saker og ting på Surnadal LAN-Klubb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Nøyaktig hvordan søker man? Finner ikke ut noe jeg Never mind, fant "reklamen" nede ved den andre "reklamen" Endret 28. januar 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hehe, kunne godt tenkt meg å sette opp spillserver... Kunne fått med meg noen kompiser slik at vi ble en gruppering Må få høre om en stund hvor mange søknader som har gått igjennom og hvor mange penger de har brukt på det (tviler ikke på at de kommer til å opplyse om det selv ) edit: Simen1, må si meg enig i det. Ganske lei av irriterende Telenorflashreklamer o.l. som spretter opp på alle sider jeg ser. På den annen side er det jo slik mange av disse sidene skaffer cash til å kunne fortsette å drive på. Endret 28. januar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det blir vel omtrent like vanskelig som å ha oversikt over alt som postes på forumet til en hver tid Stemmer Forumet "begynner" å bli ganske stort... Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Flott tiltak av PS Data. Noen baktanker er det nok også. Men greit nok det. Tipper at butikken vil få mange rare søknader fra folk som etter å ha lest pressemeldingen helt plutselig føler seg berettiget til noen nye data-deler. Endret 29. januar 2005 av LioKaiser Lenke til kommentar
Reff Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hmm alt for kort og skrive max 250 tegn jo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Skal ikke skrive hele livshistorien din da Men jeg er enig i at det ble litt i minste laget med plass... Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Er vel så vidt jeg vet 15. i dag? rart det ikke står noe om hvem som er vinneren av første "premie" i fondet... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 jepp 15 i dag, 16 i morra... Har selv søkt i 2 ganger nå Syns HW var trege til og komme med dette Et nydelig tiltak av PS-Data... Holde OT utenfor her takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå