Gå til innhold

PS Data oppretter datafond

Anbefalte innlegg

PSdata er tydelig på skjarmoffensiven for tida. Både ukentlige loddtrekninger/premier og nå sjarmoffansiv ovenfor organisasjoner, grupper, lag osv.

Jaja.. De har når sjarmert meg lenge før disse tiltakene så for min del er det unødvendig mye skjarme.

Forresten: Jeg synes det er svært bra at PSdata velger en slik måte å gjøre seg bemerket på fremfor å pøse på med plagsom reklame på nettet, i postkasser, aviser, blader, TV, radio osv. (slik f.eks dell er svært plagsomme med)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enden:

PS: De får dekket 28% av den faktiske kostnaden gjennom skattereduksjon. Dette ved at de overfører utgitt matriell til posten for reklame og det vareforbruket de har ved dette blir dermed fradragsberretiget.

Edit satsen 38,7 er for personlige næringsdrivende 28 % er for AS

Endret av Osse
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nøyaktig hvordan søker man? Finner ikke ut noe jeg :cry:

Never mind, fant "reklamen" nede ved den andre "reklamen" :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hehe, kunne godt tenkt meg å sette opp spillserver...

Kunne fått med meg noen kompiser slik at vi ble en gruppering ;)

Må få høre om en stund hvor mange søknader som har gått igjennom og hvor mange penger de har brukt på det (tviler ikke på at de kommer til å opplyse om det selv :roll: )

edit: Simen1, må si meg enig i det. Ganske lei av irriterende Telenorflashreklamer o.l. som spretter opp på alle sider jeg ser. På den annen side er det jo slik mange av disse sidene skaffer cash til å kunne fortsette å drive på.

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar

Flott tiltak av PS Data.

Noen baktanker er det nok også. Men greit nok det. :)

Tipper at butikken vil få mange rare søknader fra folk som etter å ha lest pressemeldingen helt plutselig føler seg berettiget til noen nye data-deler. ;)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...