The Prodigy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei.. er inneforstått med at xp styling bruker endel ressurs... Men mærker man det betydelig, f.eks hvis man sitter på en laptopp og jobber med Photoshop eller Cubase..?? Hvis jeg har 2 bruker kontoer i Xp, og styler den ene kontoen med masse fancy greier... og den andre kontoen bruke helt normalt win xp style... berører den kontoen med oppdataert styling den andre kontoen...? altså vil det være samme bruk av cpu osv der også..?? Hva er det nermeste jeg kommer hvis jeg skal ha en styling av Xp til Mac.. Takker.... Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva er det nermeste jeg kommer hvis jeg skal ha en styling av Xp til Mac.. Jeg kan ihvertfall svare på dette.. Sjekk ut denne siden, man kan komme veldig langt. Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Programmet som jeg bruker, Style XP, bruker ca. 14MB RAM, men bruker ikke voldsomt med ressurser. Med programmet følger også "Panther", som er et meget bra Mac-skin Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 StyleXP bruker bare ressurser på den kontoen som til enhver tid er oppe og går. Tror StyleXP kjører en bakgrunnservice, som kanskje trekker litt ressurser uansett, men dette er helt ubetydelig. Her er den beste siden for å gjøre om Windows GUI til Aqua/Mac OSX: http://www.aqua-soft.org./ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Windowblinds er et meget godt skin program til XP, og tar veldig lite ressurser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå