Karmacom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Noen med 1557-ALS/GLS som vet hva avmanager og avmanager patch på installasjons-cd'en er? ( avmanager.exe ). Jeg kan ikke se at den gjør noe som helst, noen ideer? Endret 28. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Lurer på akkurat det samme.... Lenke til kommentar
Flatin Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen med 1557-ALS/GLS som vet hva avmanager og avmanager patch på installasjons-cd'en er? ( avmanager.exe ). Jeg kan ikke se at den gjør noe som helst, noen ideer? Den holder styr på hurtigknappene på venstre side av maskina. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Noen med 1557-ALS/GLS som vet hva avmanager og avmanager patch på installasjons-cd'en er? ( avmanager.exe ). Jeg kan ikke se at den gjør noe som helst, noen ideer? Den holder styr på hurtigknappene på venstre side av maskina. Nei, det er launch manager. Vet fremdeles ikke hva avmanager er.... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 audio/video. Mener å huske det var noe slik på siste Abit-kortet mitt. avmanager.exe. Ikonet var en blå krabbe, og greia er umulig å avinstallere. Windows egne kontrollpanel funker bedre. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 ja, men den har ingen forklaring, eneste jeg fant var noen xml filer, så virker som det er en manager for å styre audio/dvd avspilling i de forskjellige medie-spillerne, er en xml config der fof mediaplayer 8, 9 , powerdvd, mydvd osv rett og slett pause/play/ff/rr oppsett for knappene som finnes på midten på GLS modellen. Lenke til kommentar
Razorhead Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 AV Manager og Lunch manager er det samme! Har testet begge --> ingen forskjell! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå