king_pedersen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei Jeg har nå tenkt på å lage en hjemmeside, men tingen er at jeg er virkelig noob når det kommer til akkurat dett. Mitt spørsmål er da, hvilket program er best for en nybegynner å lage en hjemmeside i? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Flyttes til «Webdesign, HTML og CSS», regner med du får bedre hjelp der også. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg synes det var lettest å bruke frontpage i starten, men etterhvert så gikk jeg over til dreamweaver, noe som er et mye bedre program Dog litt vanskeligere å lære Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vil anbefale deg å ikke bruke noe speielt program i det hele tatt, men bare en vanlig teksteditor(Notepad2). Dette vil hjelpe deg å lære hva du faktisk gjør enn å la et program gjøre det for deg. Grunnen til at det kan være dumt å la et program lage websiden for deg er at programmet lager kode som ofte er feil og dårlig, du vil derfor lage en mye bedre websiden hvis du skrive koden selv. Bra steder å starte å lære hvordan man lager websider er f.eks. HTMLdog eller Oppslagsverk over artikler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå