Gå til innhold

Gta 3 Hjelp!!!

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte Gta 3 for to uker siden og jeg har bare klart noen få mission. Jeg har så lyst å komme til den andre dellen av byen, men den store broen over til den andre delen av byen er jo ødelagt. Er det noen som har noen koder som gjør at den blir reparert eller noe sånt?

Takk for Hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke komme over broa før du har gjort ca 35 missions eller noe slikt.Men bare så du vet det så er det missione der du skal snipe mange folk på en båt og en fyr skal hjelpe deg og sprenge båten,det er det and siste missionet.Det siste missionet er litt sleipt der spør han mannen som du jobber for om du kan hente en bil for ham før politiet finner den! DET ER EN FELLE!!! Du må lese den besjeden som kommer opp i hjørnet når du kjører mot denne bilen.Der står det at du skal komme til en kai der en 3 damer står og venter på deg.Så skal du kjøre en båt over til den andre øya Når du har kommet over til den andre øya så må du høre på radioen på den første bilen du tar.Da får du vite at broen er fikset og at man kan kjøre over der! Håper dette kan hjelpe deg! Jeg vet at Jeg skriver for masse men jeg blir så revet med (ikke sant?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...