arthur_mukk Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Pene tall fra Nokia Siste kvartalsresultat for 2004, befester Nokias posisjon som verdens største produsent av mobiltelefoner. Omsetningen på over ni milliarder euro er bedre enn Nokias egne forventninger. Les artikkelen her Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ja, de har jo nesten et monopol på mobil markedet og mobiler det det kan de. Men jeg var i Afrika nå for akkuratt ei uke siden, å der har de ikke kommet like langt som oss nordmenn på mobilfronten. Fikk solgt min 2år gamle nokia, til en sum jeg bare kunne drømme om her hjemme.. Så ja, HURRA for nokia. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Dette var godt å høre. De har laget bra mobiler i det siste, og da er det fint de får betalt for strevet. Bra at Nokia er på vei opp igjen. Jeg tror de lærte litt av nedgangsperioden. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kjempe greier, Nokia er en viktig brikke i utviklingen på mobilfronten. De prøver tross alt litt av hvert. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ja, det er jo uten tvil Nokia som produserer de beste mobilene. Men tror nok Nokia kommer til å få litt mer konkuranse dette året. Lenke til kommentar
NoWaX Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) ^Kissa^: Men tror nok Nokia kommer til å få litt mer konkuranse dette året. Hvorfor tror du det? Har det kommet nye konkurenter på market? Jeg kan ihvertfall ikke huske at var flere mobiltelefonselskaper som hadde bedre resultat en ifjor. Simens, Sony Ericson og Nokia, alle kom med kjempe resultater. Endret 31. januar 2005 av NoWaX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg