femfulle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Korleis tar ein av bakdekselet på Sony Ericsson K500i ?:$ Lenke til kommentar
femfulle Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Mobilen er faktisk ikkje min, er ein bekjent av meg sin mobil og vedkomne får ikkje til å opna bakdekselet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vil på det sterkaste anbefale duppi å ta seg ein liten tur innom: Retninslinjene og nettiketten før han poster vidare. Dei ver veldig nyttige viss ein var tenkt til å være på forumet lenge. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 HUFF Jeg er enig meg duppi. Tips til femfulle: Ta med modell og type i topicen! Da får du litt mer nøyaktige treff på dem som kommer inn og titter på tråen din. Jeg har en Sony Ericsson T65 som jeg gjerne viser hvordan man får av dekselet på. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 På K500 er det bare å bruke makt. Kan virke brutalt, men dekselet ser ut til å tåle endel. Lenke til kommentar
duppi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror nok jeg har åpna 40 stk K500i og ingen av dem har jeg brukt makt på.... jeg mener klarer man ikke å få opp dekselet på en k500i nei da...... Så en gang i blandt så må da duppi få lov til å blåse ut litt eksos av maskineriet og?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Så en gang i blandt så må da duppi få lov til å blåse ut litt eksos av maskineriet og?? Har du lyst til å blåse ut eksos kan du skrive en PM til deg selv og blåse ut så mye du bare vil. I trådene holder vi oss til saklige innlegg som skal bidra til hva trådstarter er på utkikk etter. Bedre å ha 5 meningsfylte innlegg enn 100 meningsløse... Mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå