Gå til innhold

Mesteparten av 160GB disk har forsvunnet...

Endre

Anbefalte innlegg

En av diskene mine er en 160GB Maxtor IDE. Jeg dreiv å fiksa litt med PartitionMagic på den, men så fikk ikke Windows starta opp (pga. min dumhet), og det gikk rett vest. Jeg mista det som lå på den, men det er ikke verdens undergang.

Det store problemet er at nå får jeg bare brukt 32 GiB av plassen. Det står ingenting upartisjonert plass eller noe i diverse programmer utenom det. Jeg har prøvd å søke etter feil med CheckDisk og PartitionMagic, uten noe resultat.

Det hadde vært hyggelig å få tilbake resten av plassen, så da håper jeg noen her kan hjelpe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke flyttet på jumperen ved en tilfeldighet? Vet at mange HD kan kjøre i en kompatibilitets modus med gamle systemer og da brukes kun 32Gb mener jeg.

Kan jo også være at du må fikse på MBR, er ikke helt sikker på hviket verktøy du skal bruke men om det ikke finnes noen funksjon der ute så kan du jo sikkert finne noe på google.

Edit : Kanskje dette verktøyet kan hjelpe, har ikke testet selv men ser ok ut : Partition recovery

Edit 2 : Ser ut som det kun er en demo versjon, men den kan jo vise om den kan gjøre noe for deg eller ikke, skal se om jeg finner et annet prog.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...