CS_Empty Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvor får jeg kjøpt Grado SR-60? Noen andre forslag til headset 300-1000kr? Tenker å kjøpe noen plugger i tillegg, helst under 300 kr.. Forslag? Erfaringer? Pluggene kommer til å bli brukt på mp3spiller, headsetta på anlegg... Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Glimrende fornøyd med mitt Sennheiser HD555, ser kult ut og spiller skikkelig bra. Anbefales! Kan også anbefale Beyerdynamic DT231, som koster noe mindre, men også spiller utrolig bra. Sjekk ut www.hpx.no for det største utvalget av hodetelefoner jeg har funnet så langt Endret 29. januar 2005 av atsjoo Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Japp, kunne vert aktuelt.. Men HD555 er åpent? Passer meg egentlig dårlig=\ Egentlig mest dilla på Grado'en, men finner den ingen plass Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Når det gjelder pluggene vil jeg sterkt anbefalle sony plugger til rundt 300-400kr. De jeg har har ekstra bass"utbulinger", det vil si en liten knott på hver plugg som gjør at pluggen kommer lenger inn i øret oh gir større rom for bassen. Dette gjør at lyden blir betraktelig bedre enn på tradisjonelle plugger som er helt flate. Som sagt; anbefaller de sterkt Lenke til kommentar
thom Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kan anbefale Beyerdynamic DT231. Har de selv og de spiller veldig bra. En fyldig lyd med bra bass som ikke overdøver resten av lyden. Lenke til kommentar
SilverWolf Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hei Hvis du leter etter Grado så kan vel kanskje du sjekke ut disse: Alessandro MS-1 De har fått mye god kritikk og som du ser er disse like Grado SR-60. Regards SilverWolf Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Beyerdynamic'ene virker tiltalende, fant de i forrige uke på topp 10 lista bak i "lyd & bilde" =) Av plugger da? Koss The Plug? Sennheiser MX 500? Andre forslag? Shure'ene blir i høyeste prisklasse syns jeg.. EDIT: BD DTX 10, BD DTX 20 eller MDREX71SLB.CE7 Endret 3. februar 2005 av CS_Empty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå