flai Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Blåser NQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA si vifte innover mot komponentene inni psu eller blåser den utover? Si jeg har plassert den øverst med vifta oppover, vil den da trekke luft inn eller ut? På forhånd takk Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den blåser nok ut gjennom psuen. Hvis min ikke er feilprodusert da. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den vil trekke luften ut av kabinettet. Lenke til kommentar
flai Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 Den vil trekke luften ut av kabinettet. Kommer ann på hvor den er plassert. Vis at vifta er oppover, blåser vifta opp eller ned da? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 prøver meg på en kjapp tegning her.. som du ser, luften går INN der hvor viften er , og ut bakpå... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Blir vel mindre kjøling på psu om den suger enn den blåser på kjølekanalene Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Blåser NQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA si vifte innover mot komponentene inni psu eller blåser den utover? Si jeg har plassert den øverst med vifta oppover, vil den da trekke luft inn eller ut? På forhånd takk tror jeg ville snudd den slik at PSU vifte står rett over cpu kjøleren Lenke til kommentar
flai Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 ketchez: Det er diskutert om PSU egentli skal være andre veien en det kabinettene sier pga. klister ser det sånn ut osv.. så det er derfor jeg spør. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AMD`s retningslinje for kabinetter sier at psuvifta skal peke ned mot prosessoren (vist du har dualviftepsu 80+92mm eller singel 120mm) så det er slik det skal være uansett hvordan vei stickern på psuen står eller ikke Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 AMD`s retningslinje for kabinetter sier at psuvifta skal peke ned mot prosessoren (vist du har dualviftepsu 80+92mm eller singel 120mm) så det er slik det skal være uansett hvordan vei stickern på psuen står eller ikke Stikkeren er vel bare for å informere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå