Raggie Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hepp! Noen som har prøvd What to rent? Må nesten være den nest mest genial film siden etter imdb! Du svarer på et par spørsmål første gangen du besøker, og etter det er det bare å si hva slags humør du er i så anbefaler den filmer til deg! Som et godt eksempel på at det fungerer så kan jeg si at av de første 20 filmene den anbefalte meg, hadde jeg sett hvertfall 15! Vel, løp og prøv i steden for at jeg skal beskrive det i detalj! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Damn! *add to bookmarks* Jeg hadde sett de 7 første forslagene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sjekket ut siden for nesten 1.5 år siden men det den da anbefalte var nesten bare out of date filmer. Og mange av de andre den anbefalte var dårlig b-filmer Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jøss! Takk for tipset. Etter hva jeg har fått av anbefalinger der, virker det som om den faktisk passer ganske så bra. Spørs nok om jeg ikke får legge til flere av disse filmene på BraFilm.no-listen min ja. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Spennende side, var verdt et forsøk, dog jeg ikke var særlig fornøyd med filmene den anbefalt meg Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hadde sett 5 av 15 filmer... synes få av dem var spesiellt bra Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Kikket gjennom ca 50 anbefalinger og har sett 47 av dem... Og jeg viste om de siste 3 filmene selv om jeg ikke har sett dem. 5 stk som ble anbefalt som jeg ikke likte. Så på en måte var det en god side, siden den anbefalte mye bra. Men jeg trenger ikke en slik side til å fortelle meg hva jeg skal se, det klarer jeg fint selv. Endret 28. januar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Ganske grei side.. Men eg hadde ikkje sett og ikkje hørt om dei fleste filmane eg blei anbefalt.. Kanskje eg skal prøve å sjå nokon av dei? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ble anbefalt Matchstick Men. Kommer nok til å se den snart, den så bra ut Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ble anbefalt Matchstick Men. Kommer nok til å se den snart, den så bra ut matchstick men ER en bra film har sett halvparten av de 10 første den foreslo... Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den første filmen jeg bla anbefalt var Seven, og jeg må si, det er faktisk en av de bedre/beste filmene jeg har sett.. Den synes jeg er knallbra! Får se hva som blir anbefalt vidre da.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den må sees nærmere på når jeg kommer hjem, høres veldig bra ut, gleder meg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Wow, denne var genial. Fikk Requiem, Trainspotting og Virgin Suicides som jeg ikke hadde sett (og har veldig lyst å se) og Clockwork Orange (<3) og Natural Born Killers som jeg har sett. I'm convinced! Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Funket sånn passe, noen bra andre dårlige, hadde sett ca. 1/3 av filmene som ble anbefalt og har lyst til å se ca 2/3 av filmene som ble anbefalt til meg som jeg ikke hadde sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå