Gå til innhold

Cmessenger og SE K700i - påloggingsproblemer

Anbefalte innlegg

Hei!

Har prøvd å få til Cmessenger på min K700i, men får bare connecting som står der til evig tid. Har prøvd å følge instruksjonene jeg fant i denne tråden: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=231003 , men kommer ingen vei.

Noen som har en nøyaktig og detaljert beskrivelse til hvordan få "connect" med enn k700i med Cmessenger? Har tenkt å bruke den sammen med allerede eksisterende MSN-konto, og jeg har laget bruker og lagt til MSN som applikasjon på websiden, og får opp alle mine MSN-kontakter der. Tror det er i telefonoppsettet det er noe gærnt...

Hadde vært svært taknemmelig for hjelp. :yes:

----------------------------------------------------------

http://www.sonyericsson.com/K700/index.aspx

post-19-1106866365_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må gå på cmessenger sin side og lage deg en konto der. på den kontoen må du forwarde msn din, og tror du må legge til msn brukere der også.. (?) ikke helt sikker. bruker programmet for første gang nå.

når du skal logge deg på fra mobilen må du bruke innloggingsinformasjonen som du opprettet på cmessenger siden, ikke msn brukernavnet og passordet ditt. (med mindre du brukte det samme brukernavn og passord på cmessenger siden da.. )

jeg klarte fint logge meg på her, men har ingen brukere på kontaktlisten min, så tror jeg må add'e brukere på cmessenger siden.

good luck.

edit: drit i det jeg sa om brukere, ser ut til at de blir lagt til automatisk. sitter bare på en z600 her og tester så ting går jo helt sirup... :D

nei gleder meg til og få k500i tilbake fra reprasjon!

Endret av phax
Lenke til kommentar
Du må laste ned internett profil, og bruke denne i stedet for wap profilen... du må nesten bare leike deg litt fram under kommunikasjon - dataflyt.....

Har prøvd litt her, og mener at jeg nå har internettprofilen i bruk. Men akkurat det samme, det kommer til "connecting", så skjer det ikke mer...

(Var også inne på Telenormobil sin side og lastet ned til tlf alle disse profilene de har der... )

http://telenormobil.no/dms/index.html?wlnr=02110

synd ...

Endret av popztarr
Lenke til kommentar

fant et program som jeg syntes var mye bedre en cmessenger: www.jabber.nu

her også må du lage deg en brukerkonto på siden demmes, går veldig fort, trenger ikke få sånn bekreftelsemail og sånt styr.

når du har laget en konto går du på services, legg så til msn innloggingsinformasjonen din der.

last ned programmet til mobilen og connect med det brukernavn og passord du lagde deg på jabber.nu siden.

jeg kobler bare opp med min vanlige wap gprs profil.. funker utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...