asus1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei og hå. Jeg har koblet meg sammen med naboens adsl via en liksys ruter og alt funker strålende. Vi har lyst til å dele en mappe men får det liksom ikke til. jeg finner mappen hans, men får ikke kopiere filer fra den. hva gjør vi feil? asus Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vet ikke helt... Men kan det være at du prøver og kopiere den mappen som er delt(den første mappen) det for man ikke gjort... prøv og kopiere innholdet i mappen og se om det lar seg gjøre Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har han gitt deg rettigheter til det da? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du Windows XP, kan du prøva å køyra vegvisaren for å oppretta nettverk. Den dekker vel også oppsett av delte mapper, om eg ikkje husker feil. PS! Det er ofte lurt å setja eit systemgjennopprettingspunkt før du set i gang, så kan du angra om ting skulle gå gale... Lenke til kommentar
asus1 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Har han gitt deg rettigheter til det da? Jeg prøver å kopiere innholdet men det går ikke. Ja han ar gitt meg tillatelse Etter at vi drev med dette eksperimentet, krasjet maskinen min dessverre så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå