archanios Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har installert Css og hl2 på maskinen min. Maskina mi er god nok i forhold til requirements. (Klart over minimuskravene) Men når jeg starter Hl2 så står det og loader lenge å så kommer det opp en feilmelding om at minne ikke kan være "read". Det samme skjer når jeg prøver å starte opp Source, men da kommer jeg meg så langt at jeg skal til å koble på en game.. Er det noen som vet hva som kan være galt?? Svar blir mottatt med takk!!! Lenke til kommentar
v142 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 prøv først å oppdatere skjermkort driverene dine, ellers så hjelper det litt med info om hardwaren din Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kanskje du trenger "direct x" Bare last ned alt du finner på windows update... Kan hende det hjelper... Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Counter-Strike forum. og Half-Life forum. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 har en bærbar 1,6 GHz intel centrino. 512 mb ram, direct-x 9.0, Intel 82852/82855 GM/GME Grafics controller, oppdaterte skjermdrivere og alt mulig fra windows update. Blir litt frustrert over hele greia.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har en bærbar 1,6 GHz intel centrino. 512 mb ram, direct-x 9.0, Intel 82852/82855 GM/GME Grafics controller, oppdaterte skjermdrivere og alt mulig fra windows update. Blir litt frustrert over hele greia.. http://www.home.no/victork/error+.jpg Det er ikke en slik feilmelding du får da? Denne feilen får jeg på mine datamaskiner, problemet mitt har å gjøre med refreshrates og oppløsninger. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 den er det ja... Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Jeg får den hvis jeg har for høy heapsize. Hvis du ikke vet hva det er, har du den ikke for høy. Men er det integrert grafikk du har der? Da tror jeg ikke du skal kjøre HL2/CSS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå