x-team Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvilke programmer kan jeg bruke for og lage BIN filer? har kopiert en CD til disken og vil lage bin fil av det! Hva kan jeg bruke? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Søkte litt på google og fant denne nettsiden, men det er muligens ikke helt det du er etter? Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Google etter ett program som heter WinISO. Ikke la deg lure av navnet, for den lager bin/cue også. Lenke til kommentar
homarus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tror Alcohol 52% og 120% kan lage .bin og iso.-imagefiler. Kan i hvertfall lese dem. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Vet i hvertfall at alcohol 120% kan lage BIN/cue filer, billigutgaven har jeg ikke prøvd så den skal jeg ikke uttale meg om.... Lenke til kommentar
Fogga Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Alcohol kan lage bin/cue ja; fra cd'er vel og merke. Her er det snakk om filer som ligger på harddisken. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ja men så har trådstarter i første omgang kopiert filer fra cd-en og inn på pc-en. Tar han å lager det rett ut i fra en cd slipper han å bruke masse plass og tid på å kopiere innholdet på cd-en til pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå