tehnoob Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hallo, jeg har netopp kjørt en softmod av sapphire radeon 9800se. Det er noen bugs i grafikken som jeg tror kalles for "artifacts" Det jeg lurer på er om dette er skadelig og om jeg burde skifte tilbake til de gamle driverene? det er ikke så mye "artifacts" så jeg kan leve med det. AQUAMARK SCORE før softmod : 22100 SCORE etter softmod: 41300 Nå skjønner dere kansje hvorfor jeg klarer å leve med litt "artifacts" Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) kan være varmeproblemer, forsøk å sette på en ny kjøler. er grafikkfeilene i form av et sjakkbrett over hele skjermen er det en mislykket softmod og noen av pipesa er sannsyneligvis skadet. men hvis det bare er små feil er det sikkert varmeproblemer. har selv softmodet er kort som fill sjakkbrett Endret 27. januar 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Det ser ikke ut som et sjakkbrett. bare noen få pixler er gale liksom. Muligens varmeproblemer da.. Den var oppe i 70 grader når jeg kjørte aquamark. Noen som har et tips om en billig kjøler jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 denner har jeg veldig gode erfaringer med!. super kjøler ret og slett. ser liten ut men yter veldig bra! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302940&cks=PRL Lenke til kommentar
tehnoob Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Kansje litt dyr da.. Med tanke på at jeg ikke er helt sikker på at det er temperaturen som er årsaken. Hvis noen har noen argumenter så kan jeg overbevises tror dere denne hadde passet? den er jo ganske cheap og http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120741&cks=PRL Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Vis du har flasha biosen kan det være at biosen du har valgt ikke passer helt, prøv å skift til en annen bios. Vis du har brukt omegadriverene så prøv noen eldere drivere, ikke alle se kort som liker nyere omegadrivere. Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 denner har jeg veldig gode erfaringer med!. super kjøler ret og slett. ser liten ut men yter veldig bra! http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302940&cks=PRL Knall kjøler Har den selv på mitt R9800pro Veldig god Lenke til kommentar
Chieftec Matrix Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 den beste og rimligste løsningen ville være å sette inn en eller 2 kabinette vifter!Mye bedre luftsirkulasjon i hele kabinettet da ville du kunne klokke mye mer på skjermkortet og CPU. Kan bli litt mer støy men det er du som bestemmer, var bare ett forslag:) Mvh Meg:) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 for å teste om det er varmeproblemer kan du jo bare sette ei vifte mot skjermkortet bare sånn midlertidig for å se efter om det er varme som er problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå