MistaWu Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 "gass gass gass" løpe løpe! Demontere ag-3 med vindvotter, gassmaske, etter en "liten" løpetur! *morro* + å sitte i en grøft å speide etter "FI" er også sinnsykt "morro" :razz: (spesielt med 3 timer søvn på 3-4 dager). Nei militæret er skikkelig artig Lenke til kommentar
Winder Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 var i Rusta leir, rakett-tropp for 3 år siden... Koste meg der faktsik!!! masse snø... snørekord og ting og tang:)30 blå grader!! var ingen problem med å få leigd seg et TV fra Johnsen Elektro i Andselv... nåkre minutter med taxi (60,- eller nåke sånt) var TV og anlegg i TV-stua... kunne sjå film tilogmed! på velferden var det mulig å dele på 2 maskiner... men måtte skrive deg på ei liste som gav deg rett til å bruke den i 30 minutter før det var nestemann sin tur... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 25. oktober 2002 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg var på Distriktskommandoen i Harstad og der var det mulighet for å ta med PC (stasjonær/bærbar). Internett fikk jeg gjennom telefonlinja. :smile: Når vi skulle ringe annet enn lokalt, måtte vi gjennom sentralbordet og det skapte problemer helt til jeg fant en lokal internettleverandør. Da var det bare å kjøre på. :smile: Nå var vel ikke kapteinen overbegeistret at vi satt i telefonene rundt om kring å netta, ble jo litt problem når foreldre og slikt ønsket å ringe inn til oss og stadig fikk opptatt, så vi fikk ordnet eget rom med telelinje som vi kunne bruke. Igrunn veldig han kapteinen, han syntes det var fint at noen tok det opp. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå