Immorten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 noen som har brukt smergel papir for å pusse vekk lakk el. på et kabinett før? har tenkt til å gjøre kabinettet mitt "blankt" istede for gråsvart har chieftec matrix som jeg er ganske lei av, så jeg har lyst til å forandre på det.. finnes det noen andre måter for å få den blank på? prøvde med malingsfjerner som heter Reprin spesial, men det hjalp ikke en dritt :S dere kan også komme med noen tips til evt. modding på kabinettet? slenger opp noen bilder snart av hvordan den ser ut til nå.. greets -Immorten Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 bruk vanlig sandpapir som er litt grov og gå over hele dritten med våtslipingspair når du har fått vekk lakken, plansliper er greit å ha hvis du skal gjøre dette Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) hvis du skal ha det skinnende blankt kan du jo ta en titt her Endret 28. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Immorten Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) wow. det der var sykt. hvor får man tak på slike kjemikalier a?? tror nok det ble litt ekstremt.. jeg vil ha det blankt, men ikke så blankt Endret 28. januar 2005 av Immorten Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du kan polere det med Autosol etter at du har pusset av lakken. Da blir det blankt Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Feil poosting Endret 28. januar 2005 av bigbom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå