thorel Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Når jeg skal koble me på forskjellige IRC servere, kommer det "No ident response". Under option-menyen ser alt bra ut for meg, alle felt er fylt ut. Hva er galt? Gjelder forøvrig 'zerolimit.net' og 'irc.criten.net' [ Denne Melding var redigert av: thorel på 2002-06-16 20:07 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hei thorel! Har aldri brukt funksjonen for å kople til fleire servere samtidig. Men,kva irc client bruker du? Om du bruker mIRC irc clienten kan du skjekke ut faqén (ofte stilte spørsmål)på http://www.mirc.com.Der står det kanskje kva du skal gjære vist feilen du har fått oppstår.Du kan kanskje også skjekke hjelpe fila til irc clienten du bruker. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 du må legge inn en Ident, gjøres i options menyen, ett eller anent sted... Lenke til kommentar
thorel Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Fungere fint nå, uten at jeg gjore NOE som helst :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå