Gå til innhold

Maze 4 eller thermaltake gpu blokk?

Anbefalte innlegg

Jeg fikk maze 4 i posten, men nipplene er for stor i forhold til slangen til big water settet.

Har prøvd å varme opp slangene med varmtvann for så å utvide disse, men jeg er litt bekymret for at det blir for stor overgang fra 1/4 til 3/8 for disse slangene.

Så nå er alternativet å kjøpe nye nippler som passer til 1\4 slanger til kr 39 pr stk + frakt hos microplex, eller å kjøpe Thermaltake sin gpu-blokk hos psdata til kr 195.

Fordelen med sistnevnte forslag er at jeg ikke må betale ekstra frakt da jeg har en ordre hos psdata allerede, men jeg er utrolig usikker på hvilken blokk som vil gjøre det best sammen med big water settet når det kommer til å kjøle ned et 9800 pro kort.

Så hva sier "ekspertene" her, hva bør jeg satse på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kr 39 pr stk + frakt

Det hørtes veldig ekstremt ut for standard nipler du!

Tror nok jeg ville prøvd på Tess eller andre rør slange forhandlere før jeg gikk til en så ekstrem investering

Takk for rådet, stikker innom nærmeste vvs forhanlder i morgen, de har vel muligens slangenippler som vil passe.

Men lurer likevel på om Thermaltake gpu blokken vil være ett bedre valg med tanke på kjøling av skjermkortet mitt.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...