sniperdybe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) når fikk du modemet fra telenor. fikk du det mars2004 så eer det en router du fikk og da må du åpne de samme portene der oxo Endret 30. januar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Vet ikke helt når jeg fikk den. Men er sikker på at det ikke er i 2004, men 2002 eller 2003 derimot. Det er en Alcatel. Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du skal jo ikke sette opp med ip adressen du har ut (IP i DC = den jeg får fra Ipadresse.no ) i selve dc.. men der skal den stå med ip adressa til maskinenn som dc ligger/er instalert på Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det er feil Ip adressen i DC = Den jeg får fra ipadresse.no Ikke uttal deg om ting du ikke vet. Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Ikke uttal deg om ting du ikke vet. er greit det Men kan jo informere deg om at jeg har satt opp bt, ftp, streaming server, mail, web server...++ og hadde oppe dc før, alt dette har jeg satt opp selv manuelt.. og det verste av alt, det fungerer... til og med dc fungerte i aktive "slettes ikke verst av en som utaler seg om noe han ikke vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå