Daytona* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jaja, dette var en test. AMD og Intel yter mye likt. Valget blir en smaksak fra person til person, men skal være enig i at AMD er steget fremfor Intel i denne fasen her. Det er nok riktig det du sier her ,en amd 3000 yter omtrent likt som en intel 3ghz så det finnes områder der intel er langt bedre en amd prossesoren slikt som konventering. Med denne tråden kan være av intreresse for den spille glade. Endret 29. januar 2005 av Daytona* Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bedre stabilitet med intel er ikke noe godt argument lengre.Amd Athlon systemen er like stabil. Dette ble testet nylig på www.tomshardware.com Det har heller aldri vært et bra argument. Skylden har vel egentlig hovedkortprodusentene og chipsetprodusentene som før var temmelig elendig på AMD-platformen. Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Bedre stabilitet med intel er ikke noe godt argument lengre.Amd Athlon systemen er like stabil. Dette ble testet nylig på www.tomshardware.com Det har heller aldri vært et bra argument. Skylden har vel egentlig hovedkortprodusentene og chipsetprodusentene som før var temmelig elendig på AMD-platformen. Riktig det ,men hovedkort med chipset må en nødvendigvis ha Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Slik er livet :!: Derfor vi har Amd Lenke til kommentar
Daytona* Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 (endret) Selv om dette ikke passer helt til denne tråden ,skriver jeg det alikevel Testet konventering fra AVI til DVD med bruk av cinema craft encoder Jeg har en amd 3500 overklokket til ca 2.6ghz (ca Amd 4000),testet mot pentium 4 [email protected] her var Intel prossesoren totalt overlegen mens konventeringen med AMD prossesoren tok 80 min ,var denne unnagjort på 56 min med Intel prossesoren.(42% hurtigere) Så dette bekrefter vel bare det som er blitt sagt tidligere Velg prossesor etter bruk Endret 4. februar 2005 av Daytona* Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Copy@ meg selv i en annen post som omhandler det samme: Denne testen skulle vel bekrefte/avkrefte det meste. Noen som kan komme med en mer omfattende CPU-roundup? http://babelfish.altavista.com/babelfish/t...6%2fpage12.html Merk at grafen ikke bare sier noe om spill og at AMD scorer bedre på spill i testen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå