mintman Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har en gammel Dell jeg driver og leker meg med her, og tenkte en av de første tingene jeg skulle gjøre var å flashe BIOS. Og går inn på Dell sidene og finner riktig maskin(tror jeg) laster ned, lager oppstartsdiskett og kjører i gang. Da plutselig kommer det opp følgende feilmelding: Cannot use a "Dell System Tabasco" BIOS in a "Dell System Jalapeno" Press any key to exit. ROM update not performed. :!: Jaja..... Endret 27. januar 2005 av gstavdal Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en gammel Dell jeg driver og leker meg med her, og tenkte en av de første tingene jeg skulle gjøre var å flashe BIOS. Og går inn på Dell sidene og finner riktig maskin(tror jeg) laster ned, lager oppstartsdiskett og kjører i gang. Da plutselig kommer det opp følgende feilmelding: Cannot use a "Dell System Tabasco" BIOS in a "Dell System Jalapeno" Press any key to exit. ROM update not performed. :!: Jaja..... *ler* :!: er du sikker på at dette skjedde? *ler igjen* Lenke til kommentar
mintman Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Tok et bilde av skjermen med kameraet mitt nå. Finner link til bildet her: http://www.stavdal.net/bilder/dellbiosupdate.jpg Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) "Hot stuff" i de Dell Pc'ene ja Endret 27. januar 2005 av Terje82 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 "Hot stuf"f i de Dell Pc'ene ja :!: Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg ler.... det er jo sykt.. de har vel marinert cpu-en med tabasco i stedet for kjølepasta.. Endret 28. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
mintman Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ler.... det er jo sykt.. de har vel marinert cpu-en med tabasco i stedet for kjølepasta.. Søren....visste det var noe jeg hadde gjort galt i prosessen! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg brukte bare vanlig ketchup Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Har lest litt om dell, og tydeligvis er tabasco og jalapeno bare to av mange kodenavn som dell har brukt i biosene sine. Endret 29. januar 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har lest litt om dell, og tydeligvis er tabasco og jalapeno bare to av mange kodenavn som dell har brukt i biosene sine. ja herregud vi skjønte jo at det ikke var noen som hadde pøsa på med jalapenos og tabasco da:P Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jalapeñopepper er for øvrig kjempegodt på pizza. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) edit: dobbelbost med 5 min mellomrom er ikke bra nei... Endret 29. januar 2005 av kristoffer1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå