Abdullah Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Kjørte mer en 200 søk på 2 maskiner samtidig for og jobbe frem Valid koder til XP Professional. Joda, hentet frem 5-6 koder som var merket Valid, men ingen av desse fungerte på Windows activation..... Hehe.. skal vi ringe inn til Microsoft og fortelle denne koden som kommer frem når de spør "hva står på coveret til esken" ? Tror XP Key REcoverer & discoverer 5.12 er en stor bløff! Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Da kan du ikke ha tatt rett type kode. Corp. er uten aktivering, og har en helt annen kode en den vanlige. Virket til meg iallefall. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Hva????? Corporate? Jeg søkte på WinXP Pro med 200 søk og fant ingen som ble godkjendt..... ble til slutt lei og ringte til microsoft og fikk kode der. (har lisens på cd). Så det skal søkes på WinXP Corporate... tenke på det nestegang Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Åssen spill har du tatt den frasen fra? Den i signaturen din. Ett eller annet spill, husker ikke helt. Metal Gear? Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Abdullah's signatur er da vel et sitat fra Albert Einstein (?) om jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Oppss... :wink: Tror det blir sagt i et spill også. Lenke til kommentar
Haaland Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: MrA| skrev (2002-06-16 20:32):Oppss... :wink: Tror det blir sagt i et spill også. Stemmer det! Når du dør i Operation Flashpoint, kommer det opp sitater fra kjente personer angående krig, dette er et av dem. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Stemmer, Albert Einstein. Søk i Google på "Albert Einstein Quotes" "Imagination is more important than knowledge" Har Usama Bin Laden noen slike? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå