ExuZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hei, har søkt en del på nettet nå etter et programm som gjør at jeg kan kontrollere winamp med mobilen. har funnet en del kilder som tyder på at det skal gå an, men det eneste programmet som jeg fant fikk jeg ikke til å virke. er usikker på om jeg må ha noe ekstra programm vare på mobilen for å gjennomføre dette. Lenke til kommentar
enl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du må nok garantert ha et eget program, men jeg ville heller satset på en god fjernkontroll fra f.eks. Logitech istedet. Du kan gjøre mye mer, også spiser den ikke batteri :!: Lenke til kommentar
HyperJedi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du en SonyEricsson-mobil med BT er dette enkelt. Prøv f.eks. http://www.christersson.org. Har du en ikke-SE-mobil kan det være noe mer knot - det kreves da at mobilen din støtter de rette BT-profilene (og faktisk har javax.bluetooth i J2ME-implementasjonen). Min flotte Siemens S55 har f.eks. ikke dette. Har du i det hele tatt prøvd å google etter "winamp bluetooth remote"??? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Visste du at ikke alle kan finne ut hvilken telefon du har bare ved å se deg? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 enig med nerdVANNA her... si hvilken telefon du har. har du T610 kan du bruke FMA - floats mobile agent.... jeg har noe som heter ControlFreak på min nokia 6600 som er for å styre winamp.. Lenke til kommentar
yeahdude Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Noen som vet om det finnes noen slike programmer til Siemens S65? Var inne på sonyericsson sine hjemmesider, og der hadde de programmer man kunne laste ned via WAP for å styre diverse ting på PC'en, men det gikk ikke an å laste ned noen av de, da det bare sto "innholdet støttes ikke" på telefonen min er det noen som vet om det finnes tilsvarende til min telefon eller? Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 burde kansje nevt at jeg har en s&e T630 men takk for linken skal teste den ut og gi feedback Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 joda det funket det, men det var bare ikke like genialt som jeg hadde forestillt meg. en av de store ulempene var at en må bruke pcen til å koble til telefonen så jeg kan liksom ikke bare gjemme vekk tastatur og mus neste kjipe ting er at når jeg skal hoppe til en random neste sang så hopper den bare 4 sanger frem og ikke noe random i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå