Håvard Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i glass dør til Aopen h600b kabinettet? jeg har sett det på hjemmesiden demmes, men jeg har ikke funnet det i noen butikker. så det faktisk her og her. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skriv mail til de store webshopperne som selger kabinettet og spör! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe window kit på microplex og sette inn selv? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe window kit på microplex og sette inn selv? det har jeg gjort, resultatet kan du se her Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe window kit på microplex og sette inn selv? Jeg vil ha et firkantet vindu, ikke et som har runde kanter.. Det selger de ikke på microplex... Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe window kit på microplex og sette inn selv? Jeg vil ha et firkantet vindu, ikke et som har runde kanter.. Det selger de ikke på microplex... da kjøper du et vindu med runde kanter men kapper et firkanta hull i sidedøra, er ikke værre enn det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå