Zalooz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Heisann, jeg har tenkt å shoppe G6 på nettet, og lurer derfor på hvor det er billigst å kjøpe, og hvor mye jeg må forvente å punge ut med. Men, plis, ikke kom raklende med det Nomatica-tullet. Jeg har hørt så mye rart om den sjappa, at der tør jeg i hvertfall ikke å handle. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har du vurdert å sjekke i prisguiden her? https://prisguiden.no/produkt/20194 Hvis du tar høyde for diverse "warnings" (som står ved siden av butikkadressen/navnet i oversikten) vil du antakelig ende opp med å hoppe over Nomatica og ITbutikken, og hvis du ikke vil ha såkalt "EU-modell" er det billigst å kjøpe kameraet hos mpx.no for 5995,- Til slutt vil jeg legge til at både pcutstyr.no, komplett.no og mpx.no er seriøse butikker, så du er rimelig trygg ved å handle der. Siden prisforskjellen er så liten ville jeg handlet "nordisk modell" hos mpx.no. Endret 27. januar 2005 av anderfo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå