Crazy_Viking Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 klikk_meg Er det noen som kan gi meg en tilbakemelding på denne skjermen? satt med musa på besillingsknappen på en apple 20"wide, men så fant jeg denne er den bra til spilling?(har sett andre tråder om denne, men ikke fått vite det jeg lurer på) noen som har et bilde av hvordan den ser ut på skrivebordet? takk for alle svar.. ps: ønsker ikke en diskusjon ang. dell vs apple eller andre skjermer, bare svar på om denne er noe tess! Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Regner med du joiner oss (8-9 stk) som har kjøpt denne skjermen. Er du fortsatt i tvil så kikk i 2005FPW tråden, så kommer det feedback ettehvert som vi får skjemen i hus! Kh Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Regner med du joiner oss (8-9 stk) som har kjøpt denne skjermen. Kh Ehrm.. 9-10 mener du vel Får min om 7-10 arbeidsdager Lenke til kommentar
tbend Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tester sier at det er lite ghosting på den!... Har satt lenge på bestillingsknappen nå... Må bare kvitte den jeg har nå først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå