xanonymx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei Jeg har laget en ny verktøy linje som står loddrett på venstre side av skjermen, men deb har den gamle grå fargen som var på oppgave linje før. Så jeg lurer på hvordan jeg kan forandre fargen på den ny verktøy linjen? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) skjermegenskaper > utseende > avansert > velg 3D-objekter i rullelisten, velg så farge, hvis du bruker Luna/Windows-XP silver/luna theme kan du ikke forandre farge på selve linja siden det ligger i selve themet. bruk "Windows standard" hvis du skal ha W2K lignende classic look, da kan du forandre farger som beskrevet ovenfor. Endret 27. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil ha windows-xp stil, så er der ingen måter å forandre den verktøylinjen? Må jeg gå tilbake til Windows 2000 stil for å forandre fargen? Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, men du kan evt bruke programmer / tools for å få lignende themes og farger som andre brukere har laget. f.eks http://www.deviantart.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå