bidz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 bZerk 500w PSU til 595,- er vel det beste kjøpet. Veldig stille, kan justere viftehastigheten, en stk. 12cm og en 8cm vifte. Alu "kabinett", så den blir ganske kjølig. Fåes kjøpt på Digital Impuls til 595,- i butikk, evt. hos Microplex for 595,- + porto. Yter 34 amper på 12v. NorthQ 400w yter 16 amper på 12v ... Forskjell! Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 WEE! Har tenkt til å kjøpe meg bZerk 500 watt, så får jeg vente litt med skjermkortet, har ikke penger modder litt i mellomtiden, hvis noen er intressert er det bare å se på tråden : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=369286 Og ja, det er mange skrivefeil thanx for all hjelpen! Lenke til kommentar
gloomyocean Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg ville hatt sagt harddisken. Men, merker du lagg med skjermkortet, at den hindrer spillinga di? Hvis ikke, så er det bedre å vente med å kjøpe skjermkort for å spare penger... Skjermkort faller så fort i pris. FYI. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 skal kjøpe meg en seagate barracuda 200gb harddisk, som jeg skal ha spillene mine på, men det lagger litt i spill ja, så det er nok skjermkortet, skal vente til etter mars til jeg kjøper, har nemmelig bursdag da Modder Lenke til kommentar
E.T Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Matta er jo ikke akkuratt det beste du finner nå om dagen da :/ Men rent ytelsesmessig vil jeg tro det er skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå