Geir Frode Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei Jeg er easynews bruker, laster ned bla. musikk. Easynews mangler bla. norsk musikk, de har litt men jaggu ikke mye. Jeg savner en plass lignende Kazaalite, men der er det jo så masse virus å dritt rundt.... Kan noen tipse meg om hvor jeg kan finne lignende Kazzalite sider uten så mye "dritt" Tips meg...... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Flyttes til riktig forumskategori Men husk forumets retningslinjer punkt 8: om piratvare. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Det er ikkje enkelt, feil forum...... Noen gode tips på hvor man kan finne noe norsk musikk....... Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Easynews er vel lovlig det???? Lignende sider med mer norsk musikk... Hjelp meg................ Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bennis musikk. Musikkhjørnet. Den lokale CD sjappa på hjørnet Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Takk Det var det jeg ville vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå