Confession Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 I dag så fikk jeg 3Com OfficeConnect Dual Speed Switch 16-port Plus. jeg har koblet alt. internet fukner fint, men når jeg søke etter andre pcer i huse som er koblet til i samme Switch så finner jeg ingen. før jeg fikk dene så hadde jeg Jensen Broadband Router da funket alt fin jeg fant de og de fant meg. hva noen hva jeg må gjøre for å fikse dette? takker for alle svar Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fiks topic navnet ditt. Sjekk Forumets Retningslinjer! Det sier ingen ting om hva problemet ditt er! Har du tilegnet ip på hver enkelt maskin eller lar du DHCP ta seg av jobben? Få tak i en LAN scanner og søk alle ip'ene i ip rangen din. Lenke til kommentar
Confession Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) jeg lar DHCP gjøre det. problemet er bare at ingen finner hverandre. Endret 27. januar 2005 av Confession Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 for du noe svar hvis du pinger ip til de andre pc'er ? Lenke til kommentar
Confession Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hmmm. nå fant vi alle pluselig hverandre. jeg skjøner ikke hvordan. men det funker Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Stenges pga dårlig emnefelt. Du har allerede fått tips om å endre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg