Leneja Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, Jeg har en ipod mini som ikke vil kommunsiere med Itunes eller det medfølgende oppdateringsprog. Jeg har derfor funnet ut at ipoden mest sannsynelig ikke kommuniserer med pc'en på riktig måte. Jeg har fått ett tips om at jeg kanskje må "aktivere" usb 2.0 portene i Bios'en. Dette er noe jeg har veldig lite peiling på, men vet hvordan jeg skal komme meg inn der, men ikke hvor og hvordan jeg skal få aktivert dette. Kan noen hjelpe meg? Jeg har følgende: Intel 865PE - Neo2 series. Alle forslag tas mot med stor takk! Lenke til kommentar
Focus245th Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har du manualen så må du selvfølgelig lete i den, men er hovedkortet gammelt er det ikke sikkert du har USB 2.0 i det hele tatt. Hvis du ikke har manualen kan trolig finne den på intel sine hjemmesider. Håper det er til hjelp. Lykke til Lenke til kommentar
nikhuse Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Den brikken skal støtte USB 2.0..Sikker på at du har installert USB 2.0 driverene i Windows?Hvis ikke ligger de på hovedkort cd'n, eller så kan du bare søke etter Intel 865PE på Intel's hjemmesider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå