Gå til innhold

GF3Ti200 - dårlig 3DMark

d_jay

Anbefalte innlegg

Quote:

d_jay skrev (2002-06-17 23:17):

Det jeg da klager over er at jeg får såvidt 5000 poeng med GF3ti200... og jeg fatter ikke at det ikke er ramsinks originalt... Nå ligger jeg jevnt over 70-80 med full kvalitet på alt. Men likevel .. en kompis av meg har samme kortet og ligger på 200 hele tia... må spørre han litt ut om hva slags innstillinger han bruker. Eller har det SÅ mye å si at han har en T-bird 1.4?

Prosessoren har nok en del å si ja. Åssn kort har du sida du ikke fikk ramsink orginalt da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

brukernamn skrev (2002-06-18 16:16):

eg fekk levert mitt asus v8200 uten vifte eller noke som helst anna kjøling enn ei ***** kjøleribbe, og de va kun på GPU

men de va sammensett av en pc-butikk gjennom et jobbtilbud, så dem prøvde nok å gjere de billigare

LOL!

Lenke til kommentar

Du har ikke noe slags bevis fy_pokker ???

Jeg må også legge min tvil over den..

jeg må nesten henvise til slapps.com som klarte en 10010 3mark eller.no.. og det var med full overklokking med noe FSB på 213!!!! :/

Dette begynner å se dumt ut..

Jeg skal tro når jeg får bevis..( og du burde være mer stolt over scoren din!!! :grin: )

Lenke til kommentar

E du skutt.....

eg har denne dataen:

AMD XP1600 (1,4ghz)

512 DDRam

Geforce 4 ti4600 128ddr

Eg får 9500 3Dmarks... d e ikkje rom for diskusjon at du har fått bedre enn d!!!!

geforce 4 ti4600 e d beste skjermkortet på markete! Geforce 3 ti200 e liksom dårligere enn ti4600 gf4???

Lenke til kommentar

Scoren har også mye med systemoppsettet.. man pleier og teste med en ny installasjon av windows, men jeg har tweaka min masse for å oppnå så mye ytelse som mulig. på bilspill-testen med "low quality" ligger jetg konstant på over 200fps..

jeg kjører opså p4nw 1.8 med 512 RDRAM....

Jeg fikk forresten 11064, så det er bare såvidt jeg kommero ver 11000...

kortet mitt kjører på 2XX (husker ikke helt) core og 480mhz mem..

jeg kjørte default testen med antialiasing av, vsync av, konfigurert for best ytelse, men IKKE overklokka..

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 12:51, fy_pokker skrev:

Scoren har også mye med systemoppsettet.. man pleier og teste med en ny installasjon av windows, men jeg har tweaka min masse for å oppnå så mye ytelse som mulig. på bilspill-testen med "low quality" ligger jetg konstant på over 200fps..

jeg kjører opså p4nw 1.8 med 512 RDRAM....

Jeg fikk forresten 11064, så det er bare såvidt jeg kommero ver 11000...

kortet mitt kjører på 2XX (husker ikke helt) core og 480mhz mem..

jeg kjørte default testen med antialiasing av, vsync av, konfigurert for best ytelse, men IKKE overklokka..

Med mitt GF3Ti200 så gjør det ingen forskjell om vsync er av eller på. AA er deaktivert som standard i 3DMark2001se. Hvordan har du tweaka systemet? Det må være kraftige ombygginger ...

At du har RDRAM taler til din fordel, men Pentium 4 1.8 er ikke så gudjammerlig mer kraftig enn en XP1600/1700/1800 ...

Så hvis du skal bli trodd må du nok ta testen opp på video ...

Lenke til kommentar

den luringen som meinte han låg konstant over 200 fps på low detail på car chase, eg såg en test på anandtech, der hadde ti4600 146fps i gjennomsnitt....

og de endte opp med ca 9500 3dmarks, viss du har konstant over 200fps har du et snitt på over 200fps, de skal no vel resultere i at du har ganske høg fps på alle andre testa og, og de er vel praktisk talt umulig i og med at du har et ti200 som kjører på 175/400 og ikkje har nfinite2, og ikkje alle andre ting som er på et ti4600...

eg skal **** meg ha en screenshot eller 20 før eg trur på de greiene dine

Lenke til kommentar

den luringen som meinte han låg konstant over 200 fps på low detail på car chase, eg såg en test på anandtech, der hadde ti4600 146fps i gjennomsnitt....

og de endte opp med ca 9500 3dmarks, viss du har konstant over 200fps har du et snitt på over 200fps, de skal no vel resultere i at du har ganske høg fps på alle andre testa og, og de er vel praktisk talt umulig i og med at du har et ti200 som kjører på 175/400 og ikkje har nfinite2, og ikkje alle andre ting som er på et ti4600...

eg skal **** meg ha en screenshot eller 20 før eg trur på de greiene dine

ti200 var med i den testen også den hadde snitt på 101fps, og dette va kjørt på xp2000+

Lenke til kommentar

lett å manipulere ett screenshot da.. ta det opp på video som en her tidligere sa. tciler STERKT på at du fikk 10000 3dmarks. har du forresten lagt den ut på madonion? det er vel naturlig hvis man får så høy 3dmark. gjør det og gi meg url, så tror jeg deg. (og sannsynligvis alle andre her også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...