Leffy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En kamerat av meg har en aktiv sub. Hvordan skal man koble til dem? Har bare koblet vanlig kasse og forsterker +++ i den retningen så jeg lurer bare på hvordan jeg skal koble en aktiv en? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 At en sub er aktiv betyr at forsterkern er innebygd, signalgangen er den samme bare at du nå har intern høyttalerkabling. Ergo trenger du kun signalkabel frem til subben, akkurat som med en vanlig stuesub Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hjertlig. Ja skjønte det at forsterkeren var innebygd, men bare lurte på kablinga.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Du trenger såklart litt strøm til forsterkeren også. Edit: Den blir ekstremt passiv (tilnærmet lik lydløs) uten strøm. Endret 31. januar 2005 av PsychoPat Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Du trenger såklart litt strøm til forsterkeren også. Edit: Den blir ekstremt passiv (tilnærmet lik lydløs) uten strøm. Bruker man da f.eks styrestrømmen sånn som på en vanlig forsterker? Sånn som jeg kobla det til meg sjøl så har jeg koblet slik at forsterkeren får strøm så fort jeg setter på spilleren...! Er det slik man gjør det på en aktiv også? Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Exactemundo Vil tro at det er remoteinngang på den saken hans ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå