metti Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hei Lurte på om dette er en bra skjerm å kjøpe Blackview M191? #topic endret av moderator jankee# Endret 29. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
ripset Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har nettopp kjøpt meg en selv ( 17 tommer, men ellers den samme skjermen ) og er meget fornøyd med bildekvaliteten og responstiden. Ikke anntydning til lagg selv i de mest krevene og raske spill ( f.eks. Need for Speed Underground 2 ). Litt vanskeligt menysystem på osd-menyen, men dette blir jeg sikkert vant til. På min skjerm er det heller ikke en eneste død piksel Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 jeg har den STYR UNNA for all del ikke kjøp den den suger skall bytte den snart etterslepet er så sykt at bare du snur deg fort i cs hopper msen DRAMATISK opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå