Navy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Finnes dt i dt hele tatt en nettbutikk som har Nokia 3660 inne på lager?? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke som jeg er klar over Det må være den beste telefonen jeg har hatt Nå er den ikke til salgs lenger Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) I prisguiden her på amobil, har denne detti ut nå, men på dagbladets prisguide, Rett Pris, står den der. 3660 i dagbladets prisguide. Tror det er riktig URL. Den koster litt over 2500,- som jeg vet. Det finnes vel billigere og bedre alternativer, men den er en kongetelefon. PS: Dagbladets prisguide er litt bedre oppdatert enn amobils på noen punkter, så hvis d finner en telefon du synes er dyr, kan du dobbeltsjekke på dagbladet. Endret 28. januar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
thescientist Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) #Edit av moderator. Salgsannonser er ikke tillatt på forumet. Les retningslinjene# Endret 31. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå