Zeph Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har kjøpt ein Primera 98-mod, med ein Clarion CD-spelar i, men eg har masse musikk og høyrer på litt av kvart så det hadde vørt fint med ein mp3-spelar. Hadde vært meget bra om den også hadde mulighet for Shuffle blandt mp3. Prisklasse 1000-2000. Skal ikkje ha nye høgttalarar eller noko ekstra lydutstyr. Høgttalarane er dei som følgde med bilen. Hadde ikkje vært dumt med ein fjernkontroll heller, helst ein liten til å skifte sang, evt stille volum, men då kryper eg vel oppover prislista. Såg på ein Clarion spelar, trur den heiter DB345MP Har ikkje peiling på kva merker som er bra og ikkje, men noko jallagreier er eg ikkje ut etter, ei heller noko i toppsjiktet. Er ikkje kresen på lydkvalitet, men på dårlige høgttalarar skal det vel ikkje så mykje til? Edit: Helst volumkontroll med rullehjul. Enda ein edit: http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/Pr...ProductID=13051 Endret 27. januar 2005 av zeph Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke så dumme de Clarion-spillerne. Har DB348MP selv og er fornøyd med den. Av merker så ville jeg holdt meg til Clarion, Alpine, Pioneer og Panasonic. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har selv samme Clarion spillern. Jeg er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Galskap Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Pioneer DEH 3500MP. Ikke en superspiller men den duger. Betalte i underkant av 2k for min for en stund tilbake. Helt grei og oversiktlig. Kanskje et minus at den bare viser 8 bokstaver av filnavn o.l. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ville ha spart litt ekstra til en Pioneer DEH-P5600MP Koster 2500kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå