embark Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, nettopp formatert og skal ta Windows Update. Men jeg synes det er slitende at alle updatene legger seg på Legg til/Fjern programmer. Går det an å gjøre slik at de ikke kommer der? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Legg til/fjern programmer -> Fjern merket på "vis oppdateringer"? Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hmm, klarte ikke helt å finne det... Kan du forklare litt nærmere? Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det ligger på den linja øverst. Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Funker dette på XP Home, for jeg har bare det akkurat nå... Finner ikke Pro CD'en. Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Funker dette på XP Home, for jeg har bare det akkurat nå... Finner ikke Pro CD'en. Er ikke sikker men det er på pro versjon da! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Funker dette på XP Home, for jeg har bare det akkurat nå... Finner ikke Pro CD'en. ja, dette finnes også i home versjonen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå