Stein-Erik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skal oppdatere routeren min og så går jeg inn på denne side http://www.dlink.no/?go=gNTyP9Cip9RLIC4ASt...iwuFCPqxCdC9oUO det jeg lurer på er hvilken av de 2 nedlastningene som er der skal jeg velge? hva er forskjellen på de? Lenke til kommentar
Astra16vT Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 står under om du har version A eller B Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 takk. står at jeg hår B2 versjon. så jeg regnet med at d var b versjonen jeg hadde da, men når jeg har instalert den på routeren og restartet den så forandret ikke versjon eller oppdateringsdatoen for oppdatering seg. Lenke til kommentar
pine Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 dlink 624+ har en alvorlig feil ifølge dlink selv. ring kundeservice og få de til å gi deg ny. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 mer presist...strømkabelen til denne ruteren har en feil...en ny kabel er på vei til meg i posten...bare send en mail til [email protected] og be om ny kabel...ta med serienummer på ruteren din og adressen din! Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 ok... hva har d med strømforsyning å gjøre at jeg ikke får fikset oppdateringene? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg la bare til litt ekstra-info på det pine sa... ...pluss at jeg ville komme med nyttig informasjon til folk som har den ruteren...(siden de gjerne leser denne tråden)... ...og, siden du vil oppgradere ruteren så mistenkte jeg at det kanskje var fordi den er ustabil...og da er det mest sannsynlig en ny strømforsyning som er løsningen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå