jealei Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei jeg lurte på om noen vet om www.vi.no er trygt. Der kan du laste ned grastis spill, bilder og ringetoner osv mot od få bruke dine opplysninger f.eks Navn mobilnr epost osv . så er det noen som kan hjelpe meg-- Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har brukt det en del, har ikke fått noen problemer med det. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Som skrevet i en tidligere tråd: Fyren som driver dette later til å ha hatt fingrene borti de fleste former for lugubert postordresalg, spam, ulovlig reklame osv. som tenkes kan... Gode penger tjener han på det også. Her er siste gang han figurerte i mediene. Edit: Gammelt sitat, gammel link. Han har blitt bøtelagt 750.000,- for ulovlig reklame etter dette også. På nittitallet tjente han seg visstnok søkkrik på produkter som: 'Få hvitere tenner! Brukt i Hollywood![1]', 'Supertynne hansker: Materiale brukt av NASA[2]' og 'Eksklusivt herrearmbåndsur til en UTROLIG pris![3]' fra den nesten sagnomsuste Blinkkjøp-katalogen. For all del, det er ikke sikkert at man blir nedlesset av spam og annen reklame, men jeg ville personlig være svært forsiktig med å legge igjen personopplysninger et sted som krever at man akseperer en 'lisens' som i praksis gir mottager (og alle de skulle ønske å selge opplysningene til) rett til å sende meg alle former for reklame i all fremtid. Det er en grunn til at personopplysninger er verdifulle i markedsføringsbransen, og tatt i betraktning hva man får igjen her (tviler på at det ikke er noe som kan skaffes virkelig gratis andre steder) er 'prisen' alt for høy. [1] Jepp. De bruker viskelær i hollywood også. [2] Det brukes bomull i NASA som alle andre steder. [3] Få andre som har klokke med påmalt urskive ja. UTROLIG nok. Endret 29. januar 2005 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå