Old_Crow Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hei. Desperat nå ass! Har flyttet ganske nylig, og etter å ha kommet meg i orden i den nye leiligheten skulle jeg endelig sette meg ned å kose meg litt med "IL2 Sturmovik", men FAEN, fant søren meg i lkke strømforsyninga til min "LOGITECH WINGMAN FORCE 3D". Har lett fortvilt rundt på nettet, men det virker som det er umulig å få tak i en ny.......... Noen som kan hjelpe?? Denne er ca 2 år gammel, og det er USB + strømadapter, og det er altsa strømadapteret jeg mangler!!! Er jo såklart mulig det går an å få tak i noe på Chla Olson eller noe, men har ikke peiling på styrke og sånn.......... På forhånd takk. Endret 27. januar 2005 av Old_Crow Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vet du om det er samme strømadapter til Logitech Mx700? hvis det er det, så har jeg en til overs etter at Musa gikk amok. Lenke til kommentar
Old_Crow Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Takk for ideen "King_mephisto", hadde en avdanka HP printer, og det strømadapteret passa som hånd i hanske Problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå