Gå til innhold

Hvilken mobil har best skjerm?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel relativt liten tvil om dette, hehe.

Nokia 7710 med utrolig skarp og stor skjerm. Den har kun 65 tusen farger, men som de fleste vet er ikke dette det viktigste. Har ikke sett skjermen, men regner med at den følger i fotsporene til S60-skjermene til Nokia.

Lenke til kommentar

Selv om det for mange er et nederlag har nok S700i den beste skjermen. Har ennå ikke funnet noen som er bedre, og alle jeg treffer måper når de ser skjermen. (Har testet D500)

Fordelen med S700i er at skjermen er så stor, og derfor framstår den som "bedre" enn D500 sin. Jeg tor også at skjermer større enn S700i ikke kommer til å komme med mindre det er papirskjerm (det kommer :)), for da blir mobilen altfor stor. Endel påstår at det ikke er så stor forskjell på 262k og 65k, men dette er bull. Problemet mitt er at jeg kan ikke gå tilbake til 65k. Skjemen til f.eks K700 ser døll ut nå.

Men seff, det kommer nok noe minst like bra allerede første kvartal, max andre. Ikke større skjerm, men skjermer med 3D-teknologi og da må jeg vel handle igjen :)

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Sitter i en mobil butikk akkuratt nå. Skjønner ikke at LG har lov til å si at deres T5100 har best skjerm, for den er ikke i nærheten av S700i engang. D500 har en bra skjerm den og, men er ikke stor nok. Og P910i har bra den og, men kansje litt i største laget i forhold til oppløsningen, jeg synes ikke den er klar nok. Men de nye nokia comunicatorene, 9500 og 9300, har omtrent like bra skjermer som S700i, Selv om de kun har 65,000 farger, men skjermene er krystall klare. Men selv synes jeg S700i er den ubestridte Skjerm-kongen på det norske markedet

Lenke til kommentar
Det er vel relativt liten tvil om dette, hehe.

Nokia 7710 med utrolig skarp og stor skjerm. Den har kun 65 tusen farger, men som de fleste vet er ikke dette det viktigste. Har ikke sett skjermen, men regner med at den følger i fotsporene til S60-skjermene til Nokia.

Har den kommet enda? Hvis den ikke har det kan den vel ikke tas med helt enda, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...