Nismo Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Har et lite problem med ISDN-kortet mitt i XP: Hvis maskinen stå på en lengre stund (la oss si 5 timer) nekter internett å fungere. Jeg får ringt opp, men ingen respons. Får bare pinget meg selv. Jeg kommer på internett igjen hvis jeg restarer maskinen. ISDN kortet er av typen "Dynalink TAS106", med de siste drivere. Jeg mener at jeg hadde samme problemet i W2k, men kan ikke huske hva jeg gjorde for å fikse det.... Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg tror det kan ha seg at pc går i vente modus. noen andre isdn kort har dette problemet i så fall. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har deaktivert alt som har med dvalemodus. Eller er ventemodus noe annet? Lenke til kommentar
Anubis Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 omtrent samme greia skjer hos meg. Jeg får connecta og alt funker fint, men hvis jeg disconnecter for så å prøve å connecte på nytt, så funker det ikke. altså jeg får ikke connecta igjen. Må restarte maskina for å komme på nett igjen. Bruker XP pro og har et Billion isdn-kort med nyeste drivere. Holder på å klikke i hue på meg pga dette jallet. Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hei bruker win 98se på dynalink kortet mitt fordi det ikke funker i xp. Dette dynalink ISDN kortet har samme feilen, pluttselig finner den ingenting selv om jeg er tilkoblet. for at jeg skal komme meg på internett igjen må jeg restarte maskinen, har de siste driverne, men disse er ikke blitt oppdatert på lenge. eneste løsning er vel kjøpe et nytt ISDN kort? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 20:04, DipmiX skrev:Hei bruker win 98se på dynalink kortet mitt fordi det ikke funker i xp. Dette dynalink ISDN kortet har samme feilen, pluttselig finner den ingenting selv om jeg er tilkoblet. for at jeg skal komme meg på internett igjen må jeg restarte maskinen, har de siste driverne, men disse er ikke blitt oppdatert på lenge. eneste løsning er vel kjøpe et nytt ISDN kort? Hvis du har et Dynalink 128 ISDN kort, funker sannsynligvis disse driverne: http://www.asuscom.com.tw/downloads/Intern...kxpv370card.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå