Bogan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har en sesong av sopranos jeg sitter å konverterer til dvd format... Lurer på om det er mulig å få alle disse på samme dvd plate og hvordan jeg skal gjøre dette i nero. Skal allt innholdet i video_ts mappene i samme videots mappe som nero lager? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Finnes det eventuellt andre programmer som kan fikse dette? Lenke til kommentar
larsli Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du må ha et dvd-authoring program. www.videohelp.com Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Hvis du sitter på 13 episoder av Sopranos i .avi/.mpg format, kan du benytte Nerovision Express til å konvertere de til DVD-format. I teorien er det mulig å få alle episodene på en DVD-disc, men da garanterer jeg at kvaliteteten er dårlig, fordi du må velge veldig lav bitrate ved konvertering. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Det jeg bruker er et program som konverterer hver enkelt episode til dvd format. Når jeg er ferdig med en sesong sitter jeg med mange videots mapper(episoder) på rundt 800Mb Vil ha disse på samme disc.. Lenke til kommentar
larsli Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Du kan ikke bare legge alle filene i samme Video_ts mappe, du må (igjen) ha et DVD authoring program som kan importere video_ts mapper. www.videohelp.com velg tools og dvd author. Endret 2. februar 2005 av larsli Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 ok da prøver jeg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå