Pizzaman Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en Best 1150 laptop som er relativt gammel (omtrent 300mhz tror jeg). Denne har blitt skadet og vil ikke boote lengre. Grunnen er at dette kortet (vedlagt bilde) er ødelagt. Det er et strømforsyningskort hvis jeg ikke tar helt feil. Vet dere hvor det går an å få tak i et slikt kretskort? Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tviler på at det er verd å bruke penger på sånn gammel dritt. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Prøv å finne en tilsvarende maskin brukt, og plukk deler fra den. Å få tak i nye deler til så gammel maskin vil koste mye mer enn det smaker. Lenke til kommentar
Pizzaman Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Er det ingen nyere laptopper som har slike kort? Eller bruker de andre løsninger? Men hvis jeg fant en lignende som jeg kunne tatt deler fra, hadde det vært det beste. Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Deler kan alltids bestilles fra ELFA eller liknende, men dette forutsetter selvfølgelig at du vet hvilken del på strømforsyningen som er ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå