NisseMannH4X Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Holder på og lage en side til noe jenter, har bare laget en "skisse" , førsteutkast, til den. Trenger kritikk og kanskje litt hjelp til hva jeg skal endre/forbedre/legge til i designet! Link Lenke til kommentar
Mira Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det første jeg legger merke til er at du må få bedre kontrast på teksten. Både i menyen, undermenyene og hovedfeltet. Sånn som det er no så blir det nesten uleselig. Men ellers var det en grei og oversiktlig side, spesielt hvis du gjør det gratis Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Må si meg enig med Mira. Kan nesten ikek lese teksten som står i menyen. Ellers fin side. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Må si meg enig med Mira. Kan nesten ikek lese teksten som står i menyen. Ellers fin side. Teksten innholdsdelen burde også endres til en mørkere annen farge eller en lysere en den den er nå. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 For mye blur på header-blomstene. Lenke til kommentar
NisseMannH4X Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Er en brush jeg brukte, er litt uklart, enig i det, noen som har noen bra blomster brusher til ps? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå