Daffa Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302755&cks=PRL Hei! Jeg fikk netopp min Zalman cpu vifte, og under montering skjedde det fatale Den ene skruen brakk i festet! Så det jeg lurer på er: Noen som har denne cpu vifta til sitt PENTIUM Hovedkort, og kan sende meg festene til AMD ? Sendte mail til Itbutikken.no (kjøpte derfra), og de kunne ikke sende meg ett nytt feste:( Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det brukes vel de samme skruene på alle typer. Hvis det er skruen du trenger, kjøp ny på nærmeste jernvare butikk. Det er kun maskin skruer, tror det er 3.5 eller 4 størrelse. Eller er det festet som brakk? Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Det er selve festet som skal monteres fast i hovedkortet. Skruen som skulle feste vifta til hovedkortet, brakk inni det festet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Stenges. Sjekk sticky øverst i dette forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg